Usługa umożliwia złożenie wniosku oraz pobranie danych ze zbioru bazy EMUiA
PODSTAWA PRAWNA
* Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012r.
w sprawie ewidencji miejscowości ulic i adresów
* Ustawa z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
* Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 5 października 2016 r. w sprawie zakresu i warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
WYMAGANE DOKUMENTY – Wniosek o udostępnienie danych adresowych EMUiA.
INTERESARIUSZE:
– Użytkownicy wewnętrzni pracujący w starostwach
– Pracownicy jednostek administracji publicznej
– Przedsiębiorcy zainteresowani informacją przestrzenną
– Przedsiębiorcy prowadzący inwestycje budowlane
– Pracownicy instytucji branżowych
– Geodeci
– Urbaniści
– Planiści
– Projektanci
– Osoby fizyczne prowadzące inwestycje budowlane
OPŁATY – Brak opłat
REZULTAT USŁUGI – Złożenie wniosku
SPOSÓB UWIERZYTELNIENIA – Profil zaufany, Podpis elektroniczny.